Certitudini

Zâmbetul lui, cântecul primăverii, norii care veghează asupra ochilor mei, vântul care îmi atinge părul de copilă a soarelui, copacii ninși cu flori mărunte și mirosul crud al ierbii parcă proaspăt vopsită în verde, îmi mângâie sufletul obosit. Certitudinea că  mâinile noastre se îmbrățișează și sărutul lui îmi găsește buzele, mă face fericită. Sunt liniștită când aud literele din cuvintele rostite de el, când îi aud inima cum parcă respiră, când tace și când îmi spune exact ce am nevoie să aud. Sunt îndrăgostită tot mai mult, iar certitudinea că el îmi este omul potrivit se vede în fiecare secundă, în priviri, atingeri, gesturi, în timpul nostru şi în respectul reciproc de a ne iubi simplu şi atent. Se vede în zâmbete şi cuvinte, în gesturile şi în frumuseţea lor.

Florile dăruite de el îmi sunt colţuri de anotimpuri, miros de primăvară şi certitudini că îmi sunt oferite cu toată iubirea din lume. Florile pe care mi le oferă sunt minuni ale naturii, ale vieţii, ale iubirii. Ne suntem minunea de a exista, de a exista împreună frumos.

P1380401

8 thoughts on “Certitudini

  1. Pingback: Și a fost săptămâna I ! | Graffiti-uri pe pereţii "Gării pentru doi"

  2. Pingback: Scorpio a câștigat! | La Fée Blanche

Leave a comment