Sărutul lui de sub cireşul înflorit

Mulţumesc. Mulţumesc Cişmigiului pentru că azi respira primăvară şi mirosea a linişte, mulţumesc cireşilor care mi-au zâmbit flori şi norilor care au plutit deasupra ochilor mei. Mulţumesc păsărilor care mi-au cântat primăvara la ureche şi soarelui pentru că s-a jucat în părul meu. Mulţumesc copiilor care au trecut pe lângă mine şi au râs zgomotos…râdeau a viaţă. Mulţumesc bătrâneilor pentru că mi-au arătat că iubirea se ţine de mână în timp, peste ani şi ani. Mulţumesc apusului pentru că mi-a adus aminte că frumuseţile apun, dar niciodată nu se pierd. Mulţumesc iubitului pentru că mi-a sărutat fruntea şi mâinile reci. Mulţumesc iubitului, pentru că m-a lăsat să-i ating mâna caldă ce semăna cu un început de primăvară. Mulţumesc ochilor lui, pentru că privindu-mă, mi-au spus atât de multe.

Mulţumesc primăverii pentru că respiră. Respiră prin cireşii înfloriţi, prin zâmbetele copiilor, prin nori şi raze de soare. Respiră prin secunde, priviri,  atingeri de mâini şi prin sărutul lui.

…Sărutul lui…de sub florile de cireş, dintr-un Cişmigiu liniştit.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 thoughts on “Sărutul lui de sub cireşul înflorit

Leave a Reply

