Nu mă întreba de mâine

Nu mă întreba de mâine, trăiește-mă azi. Strânge-mă în brațe, promite-mi că o să-mi aduci puțin galben de soare în viață. Strigă primăvara și așaz-o pe pielea mea rece. Nu mă întreba de mâine, iubește-mă azi. Sărută-mi pleoapele obosite și rămâi lângă mine. Stinge-mi dorul de zbor, dar lasă-mi aripile libere. Adu-mi visul mai aproape și lasă marea să urle.

Nu mă întreba de mâine. Trăiește-mă azi, strânge-mă în brațe, adu-mi soarele, primăvara și încălzește-mi pielea. Iubește-mă, sărută-mi ochii obosiți, aruncă-mă să zbor spre Cer și lasă-mă să ajung spre mare.

Nu mă întreba de mâine.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Nu mă întreba de mâine

Leave a Reply

