Lasă-mă să zbor…

Lasă-mă să zbor, chiar dacă îmi e teamă să-mi privesc aripile. Sărută-mi rănile și păstrează-mă la tine în brațe. E cald și liniște. Lasă-mă să alerg pe câmpiile sălbatice ale primăverii crude. Nu-mi șterge lacrimile, mai bine strânge-mi în palme durerile și aruncă-le. Dar te rog să nu îmi ștergi lacrimile. Ține-mă de mână și desenează-mi pe piele flori de cireș. Să îmi prinzi în păr bucăți de soare, așa voi putea să ating măcar un colț de Cer. Ascultă-mi neliniștea și vorbește-mi fericirea.

Învață-mă să fiu din nou primăvară sălbatică, fiindcă simt că iarna mi-a înghețat prea mult visele. Dezgheață-mi zâmbetele. Adu-mi soarele pe buze.

Desenează-mi pe piele flori de cireș. Lasă-mă să zbor.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

One thought on “Lasă-mă să zbor…

Leave a Reply

