Doruri scrise

Să îmi aduci soarele-n plină noapte, să strângi în palme puțină mare sărată, iar apoi să fie dulce. Să te joci cu zmeie, să păstrezi liniștea din albastru. Să vorbești cu verdele firului de iarbă și să mângâi roșul de apus. Să îmi aduci scoici îmbrăcate-n haine de nisip, să aud în sufletul lor cum zbiară pescărușii albi. Să nu îmi mai fie teamă, să am curajul să zbor. Să îmi aduci puțin Cer, să îl ascund în suflet. Să alergi pe drumuri pustii, să vrei să nu ajungi undeva anume. Să îmi arunci în buzunare praf de vise.

Să îmi închizi ochii, să îmi mângâi părul. Să adorm. Marea să îmi cânte, soarele să mă încălzească, scoicile să mă mângâie în joacă. Să rămâi. Să îmi aduci puțină mare în palme. Să fiu sub Cer, marea și eu.

Doruri.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 thoughts on “Doruri scrise

Leave a Reply

