Dor să zbor

Îmi îngheață zborurile pe cărările soarelui parcă prea puțin galben. Îmi ard visele pe albul iernii reci. Îmi visez realitățile, de-aș putea să îmi trăiesc atât de simplu și visele…Îmi adorm gândurile și îmi trezesc speranțele. Îmi arunc privirea spre Cer și îmi iau bucățile de nori de pe el. Îmi iubesc clipa și nu urăsc. Aleg iubirea. Îmi ascund fricile și le arăt fericirile înghesuite într-un zâmbet. Îmi plâng rănile și îmi zâmbesc trăirile. Îmi imaginez că zbor, îmi văd aripile, dar mi-e frică să le arunc spre Cer. Mi-e dor de Cer, deși nu l-am atins niciodată. Dar am făcut mai mult de atât, l-am simțit: cu furtuni, soare, întuneric și lumini. Mi-e dor să zbor, deși nu am zburat niciodată (cu aripi).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

One thought on “Dor să zbor

Leave a Reply

