Vise: 2015

De cele mai multe ori, nu realitatea e cea care ne ține în viață, ci visele o fac. Visăm un an întreg, ca la final să realizăm că mai avem nevoie de alți ani pentru a ne lăsa visele să zboare. Visăm că o să fim mai puternici, că vom avea jobul ideal, că vom plânge mai puțin și vom râde mai mult. Visăm că vom trăi din plin fiecare zi, că vom dărui mai mult, că (ne) vom iubi mai tare, că vom face, vom avea, vom trăi perfectul. Nu îmi place să fac bilanțuri, pentru că mă tem. Mă tem că nu am iubit destul, că nu am dăruit suficient, sau că nu (m-)am iubit îndeajuns de bine. Dar am învățat să nu mai fiu ipocrită. Sunt sănătoasă și trăiesc. Sunt bine. Sper mult mai mult în 2015. Sper că voi face alegerile potrivite și voi trăi frumos.

Voi visa.

Pentru 2015, să avem curaj să le dăm aripi chiar și celor mai mici vise. Să le lăsăm să zboare, așa cum pot.

photo (43) (2) Sursa foto

One thought on “Vise: 2015

Leave a Reply

