Mă joc în cuvinte

E despre joaca de a zâmbi, de a plânge și de a-ți face loc printre dureri, fericiri și oameni. E despre viață.

Îngeri care descoperă lumina Cerului pentru prima dată. Timpul care trece în și prin Cer. Rugăciunile care zboară de pe pământul rece, spre Cerul cald. Visele în care credem, oamenii pe care îi pierdem. Alegerile pe care le facem, oamenii pe care îi câștigăm.

Doruri care rămân nestinse. Emoțiile în momentul în care vorbești cu marea. Fluturii care dansează vară-n tine, aripile care-ți mor toamna. Tăcerile lor care-ți urlă în tâmple, liniștea momentului în care îi ești în brațe. Haosul din suflet, liniștea din minte. Fericirile verii, lacrimi primăvăratice.

Minunile din tine și din ceilalți. Respirații, priviri și zâmbete timide. Naivitatea din sufletul meu. Fragilitate și furtuni albe. EU.

Gări care duc spre casă, mâinile mamei care mi-au mângâiat viața, zâmbetul primit moștenire de la tatăl meu. Copilărie ținută de mâinile surorilor mele mai mari. Mulțumiri. Emoții și lacrimi haotice.

Emoție îmbrăcată în lacrimi. De dor, de mulțumire, de teamă….de iubire, de durere. De îngeri și suflete.

Tac și privesc. Mă joc în cuvinte.

905481_149344915238161_833885775_o

5 thoughts on “Mă joc în cuvinte

Leave a Reply

