Mare. Vise împlinite în doi

Pescărușii dansau între Cer și Mare. Vântul fugea cu gândurile mele și le îneca departe, în valuri. Un infinit de emoții au îmbrățișat Marea. Între mine și Ea rămânea doar Cerul. M-am simțit vie. Cel mai frumos sentiment din lume: să te simți vie și liberă. Am trăit o libertate sălbatică și naivă. Mi-am deschis brațele spre două lumi opuse, spre Sus și spre Jos. Marea și Cerul.

Eram noi, două suflete ce aparțineau valurilor autumnale. Pescărușii parcă erau copiii mării, iar scoicile făceau parte din sufletul ei.

Marea țipa. Parcă îmi țipa rănile din suflet. Obosită, își întindea sufletul pe nisipul rămas de vara trecută. L-am atins. Era atât de cald…

E ironic. O mare agitată mi-a liniștit sufletul atât de mult.

Vise împlinite, Septembrie, miros de mare, scoică rece, zbucium, dans, sărutul lui, stânci, piesa Vama Veche, emoție, îngeri cu aripi, altă lume, vise împlinite.

Mare. Vise împlinite. În doi.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

