Eu

Eu. Iubiri și vise. Suflet de toamnă și aripă albastră de fluture. Miros de dimineață, ochi de copil, zâmbet de om. Pleoape care dorm și mâini calde. Pași înspre noi. Cuvinte, liniște, lacrimă rece. Amar de ciocolată, roșu de apus. Bucată de Cer. Eu.

Eu. Copilă timidă, obraz cald, curcubeu în colțul Cerului. Cartea lui Octavian Paler, ceasul care așează secundele în timp. Zilele care trec, nopțile care rămân. Zâmbete naive, sincere, timide. Nori albi care visează la roșu de apus. Eu.

Eu. Florile nemuritoare primite de la el, amintirile care se joacă în gândul meu, dor. Fotografie, surâs de primăvară sălbatică, pescăruș. Păsări. Zbor și rugăciuni. Sunete de pian și vioară, verdele care urmează să moară. Singurătate, clipe, priviri în oglindă. Eu.

Eu. Te iubesc-uri rostite, te iubesc-uri primite, te iubesc-uri simțite. Noi doi. Familia mea și curtea mare de acasă. Anotimpuri care trec prin mine. Anotimpuri care trec. Amintiri și copilărie. Suspin și emoții. Multe emoții. Întodeauna emoții. Tăceri, munți, Îngeri. Cer. Eu.

Eu. Rază de soare, furtună și fulgere. Ploaie de toamnă. Căldura îmbrățișărilor. Îmbrățișări oferite, îmbrățișări primite, îmbrățișări simțite. Mâini întinse, priviri spre Cer. Lacrimi știute doar de mine. Cana de cafea, Crăciunul de acasă, zăpada din omul de zăpadă. Eu.

Eu. Trenuri fără gări. Cuvinte, oameni, aripi. Frig, albastrul Cerului. Viața din ochii copiilor. Dimineți de duminică, seri de vineri. Începuturi, dureri și fericiri. Finaluri, poezie, toamnă în ochi. Căprui de castană, suflet de copil. Visătoare zi și noapte. Zi și noapte. Noi. Eu.

3c0793d2f7777b29e334d535ebd573ef

Sursa foto

3 thoughts on “Eu

Leave a Reply

