Joc continuu

Închizi ochii. Ți-e dor. Te uiți în trecut, te cauți în timp, te găsești. Copil fiind zâmbeai și erai naiv. Ți-e dor de acea naivitate și oftezi. Timpul nu face altceva decât să ne arunce într-o lume mare și plină de curse. Antrenat sau nu, ești obligat să joci. Pierzi sau câștigi, contează mai puțin. Important e să joci până la final. Accidentat fiind, nu ai voie să privești în spate. Viitorul se vede doar din față.Viața-i un joc continuu. Aleargă până la final.

Ți-e dor. Respiră.

Închid ochii. Mi-e dor. Mă uit în trecut, mă caut în timp, mă găsesc. Copilă fiind, zâmbeam și eram naivă. Mi-e dor de acea naivitate. Oftez.Timpul nu face altceva decât să mă arunce într-o lume mare și plină de curse. Antrenată sau nu, sunt obligată să joc. Pierd sau câștig, contează mai puțin. Important e să joc până la final. Accidentată fiind, nu am voie să privesc în spate. Viitorul se vede doar din față. Viața mi-e un joc continuu. Alerg până la final.

Mi-e dor. Respir.

cae91fdb4796ae0a02b6a7e727f8ff63

Sursa foto

One thought on “Joc continuu

Leave a Reply

