Așteptări

Așteptăm de la oameni să vină și să ne salveze. Așteptăm să ne ștearga trecuturile, să ne repare durerile și să ne lipească zâmbetele pe chipuri. Așteptăm oamenii, fiindcă ne e frică de singurătate. Ne temem că ne vom descoperi și nu vom mai avea curajul să ne acceptăm așa cum suntem. Căutăm perfecțiunea în noi, dar mai mult în ceilalți. Avem așteptări de la oameni, fără să mai privim în noi. Ne-am obișnuit să spargem oglinzile în care ne vedem, dar am ales să le aruncăm mereu în fața celorlalți. Nu ne mai raportăm durerile, gândurile și emoțiile la propriile suflete, ci la părerile celorlalți.

Trăim într-o lume ciudată, în care parcă nu ne mai suntem suficient. Dacă am avea timp de noi.

fd03e2a492aba70625293726abaa77ae

Sursa foto

6 thoughts on “Așteptări

  1. excelent si realist post, Missy… am “aterizat” aici via “Crisego” si-mi place… 🙂
    * * *
    @”Așteptăm de la oameni să vină și să ne salveze.” – fraza-afirmatie valabila si de-actualitate pe toate meridianele… nimeni nu ne poate “salva” de noi-însine si mai ales împotriva vointei noastre… pen’ca de fapt, nimeni nu (va) face nimic, niciodat în locu’ nostru…

Leave a Reply

