Vis de vară

Soarele a adormit pe pielea mea, vantul mi-a dansat în păr, iar apoi l-a îmbrăcat în rece. M-am jucat în verdele verii de acasa, așa cum un suflet de om se joacă în libertatea copilăriei. Mi-am întins mâinile spre Cer, nu am reușit să-l ating, dar am închis ochii și am visat că pot face asta. Am așteptat ca soarele să stingă lumina din ochii Cerului. Am trăit minuni: am văzut cum diminețile au deschis Cerul, iar nopțile l-au închis cu multă grijă. Am visat.

Visează. Să nu uiți de suflet.

imagine blog

Sursa foto

2 thoughts on “Vis de vară

Leave a Reply

