Gânduri

Spune-mi că timpul există, iar noi existăm datorită lui. Spune-mi că pot zbura, chiar dacă am căzut într-o prăpastie. Spune-mi că mâine vom învăța să zburăm împreună. Spune-mi că ne vom respira durerile și ne vom mângâia zâmbetele. Spune-mi că vom rămâne pierduți în noapte, căutând praf de stele. Spune-mi tăcerile, ascultă-mi ființa, privește-mă. Spune-mi totul, păstrează-mă în brațe, respiră-mă în suflet. Trăiește-mă cu grijă.

Spune-mi că vei rămâne. Rămâi.

080aa8717ab5765896561ba7c44d2900

Sursa foto

 

2 thoughts on “Gânduri

Leave a Reply

