Cu visele-n buzunare

Pentru a putea trăi realitatea, avem nevoie de vise. Sunt vise naive, vise de oameni mari, sau vise de copii. Le trăim diferit, în funcție de vârstă și în funcție de stelele pe care dorim să le atingem. Vă mai amintiți cum visați când erați copii? Visele copiilor sunt pline de culoare, de naivitate și  zâmbete. Visele tinerilor sunt baloane pline de dorințe, baloane pe care le țin strâns în palme, pentru a nu le pierde. Visele vârstnicilor sunt simple…sunt jurnale descoperite în cutii, fotografii uitate în albume, amintiri strânse în suflete și mâini. De cele mai multe ori cei mici visează la jucăria preferată, tinerii visează să găsească oamenii potriviți pentru a le rămâne în brațe și pentru a-i ține de mâini. Vârstnicii visează să regăsească îmbrățișările și atingerile de mâini…simțite cândva. Timpul are grijă de vise, le hrănește sau le lasă să moară încet. Când suntem copii, ne visăm viitorul, când suntem tineri, ne visăm prezentul, iar când îmbătrânim, ne agățăm de trecut.

Dacă nu am mai alerga toată viața să prindem visele, ci am crea visele în vieți care merită trăite?

0fe63fe6302d831319616b7ca7ea7eff

Sursa foto

6 thoughts on “Cu visele-n buzunare

  1. imposibilul mereu devine posibil atunci cand crezi si bineinteles contribui si tu cu ambitia si munca 😛 mi-am demonstrat asta de multe ori + cu un pic de noroc… visul devine realitate.. uneori, peste un an se implineste sau 2,3 ani… dar niciodata nu-i prea tarziu ..important e sa nu renunti la visele tale! ^_^

      • Eu mereu mi-am urmat visele…chiar si atunci cand imi pierdusem speranta ca voi mai reusi.. aproape orice vis pe care l-am avut de cand eram bididie ..mi l-am indeplinit 😛 nu degeaba mi se spune cap in nori .. pentru ca eu visez si ochii deschisi.. cam in fiecare zi, traiesc cate un vis. 🙂

Leave a Reply

