Mă caut

Am crezut mereu mai mult în oamenii din viața mea decât în mine. Îi iubesc atât de mult, încât uneori tind să cred că uit să mă mai iubesc. Iubesc enorm, dar mi-e teamă că uneori nu știu să arăt asta. Nu mai am curajul de a privi diminețile direct în ochi, dar am început să privesc Cerul mai des. Îl respir. Mă las trăită de viață, iar viața mă învață să trăiesc. Haotic, cuminte, timid și frumos. În ultima perioadă m-am tot pierdut. M-am pierdut în brațe, în suspine și lacrimi, în priviri și oameni. Mi-a rămas iubirea lor.

Mă uit în oglindă și nu știu cum să mă regăsesc. Mă caut.

91c984e641bd1fd2861ec5a5b1fe4437

Sursa foto

3 thoughts on “Mă caut

  1. Cand oamenii te ranesc simti un gol,cum ca ai pierdut ceva foarte valoros ce facea parte din tine..numai ca usor,usor revenim din nou pe acelasi drum si mergem inainte in cautare de alti oameni pe care sa-i iubim si pentru care suntem capabili de multe..

Leave a Reply

