Sfârşit şi început

Sfârşiturile şi începuturile de an mă deprimă cumva. Mă gândesc la povestea care se scrie în mine, însă mă străduiesc din răsputeri să o aud. Mă gândesc şi la poveştile care se scriu în ceilalţi, însă mă străduiesc din răsputeri să nu plâng. Sfârşiturile şi începuturile mă emoţionează şi mă fac mai sensibilă. Cred că sfârşitul unui an nu face altceva decât să aprindă ”fitilul bombei” care s-a aflat în noi şi pe care am purtat-o un an întreg fără să ne dăm seama. O ”bombă” plină de emoţii, regrete, lacrimi, zile amare, fericiri împachetate în amintiri, oameni pierduţi, oameni câştigaţi, dezamăgiri şi lupte, zâmbete şi ploi. Mâine seară să priviţi Cerul şi să vedeţi dincolo de artificiile care îl desenează frumos.

Sfârşiturile şi începuturile de an ne transformă cumva în oameni naivi. Aşteptăm un an întreg pentru a ne impune acel ”to do list” în care ne trecem cu mândrie dorinţe care ne-ar transforma viaţa şi viitorul an într-o viaţă perfectă. O viaţă perfectă pe care o vrem, sau nu o vrem? Aşteptăm să treacă un an, pentru a ne aminti că de acum încolo trebuie să fim fericiţi, să slăbim, să ne sunăm mai des părinţii, să bem mai multă apă, să citim mai mult, să iubim…să avem timp de noi şi de ceilalţi.

Îmi e frică de sfârşiturile şi începuturile de an, fiindcă mereu mă prind între două bucăţi de timp: trecut şi viitor. Prezentul nu va face altceva decât să îmi scrie în continuare povestea.

În anul 2014 îmi doresc să fiu şi să cred. Să fim şi să credem!

One thought on “Sfârşit şi început

  1. Superb, ca intotdeauna! Ai atata dreptate… parca ne-ar fi frica sa luam decizii de unii singuri. Asteptam sa strige toata lumea in cor, pentru a striga si noi pentru schimbare.

    PS: Glumind un pic, faza cu apa este dedicatie speciala pentru mine? 😀

Leave a Reply

