Nostalgie

Copil fiind, puteam să alerg fără să am o destinaţie finală. Copil fiind, puteam să visez orice şi oricând, fără să conştientizez realităţile din jur. Copil fiind, dacă mă împiedicam, mă ridicam şi purtam după mine toate rănile imprimate pe piele. Copil fiind, râdeam cu sufletul. Copil fiind, puteam atinge luna şi soarele, fără să îmi fie teamă că mă vor vedea ceilalţi. Copil fiind, mă întrebam unde se termină Cerul, fără să îmi pese de explicaţiile oamenilor mari. Copil fiind, credeam în Moşi şi în Zâne, în poveşti şi joc. Copil fiind, aveam timp să adun flori şi să le duc mamei. Copil fiind, aveam timp să alerg un fluture şi să privesc culoarea unei albine. Copil fiind, aveam timp de poveşti şi aveam timp să şi cred în ele. Copil fiind, mă jucam şi lăsam imaginaţia să mă conducă spre vise. Copil fiind, aveam timp să mulţumesc şi să fiu sinceră. Copil fiind, eram atât de cuminte şi de timidă. Copil fiind, obrajii obişnuiau să se coloreze în roşu timid. Copil fiind, întrebam, mă întrebam şi găseam şi răspunsuri la orice problemă. Copil fiind, aveam timp să mă gândesc la viitor cu optimism. Copil fiind, eram mereu pregătită pentru începuturi. Copil fiind, mă vedeam cel mai frumos, cel mai iubit, cel mai tare om, cu cea mai frumoasă familie. Copil fiind, zâmbeam uşor şi plângeam fără să mă ascund de cineva. Copil fiind, aveam timp să învăţ şi să ascult mai mult. Copil fiind, ştiam unde să găsesc curcubeul şi ştiam să ascult cel mai bine ploaia. Copil fiind, eram naivă şi atât de inocentă. Copil fiind, aveam timp să mă întreb ce e natura: copacul, iarba, pasărea şi verdele. Copil fiind, aveam multe dorinţe şi credeam în ele. Copil fiind, puteam atinge stelele şi puteam ţine în palme orice anotimp. Copil fiind, purtam în păr flori de câmp şi în palme adunam petalele lor. Copil fiind, cântam gărgăriţelor şi strângeam în braţe suflete de ursuleţi de pluş. Copil fiind, aveam timp să cânt şi să bat din palme. Copil fiind, miroseam verdele, suflam în păpădie, ascultam vântul şi priveam norii cum se mişcau. Copil fiind, credeam în oameni şi în bunătatea lor.

Copil fiind, credeai. Copil fiind, aveai timp. Copil fiind, te bucurai. Copil fiind, visai.

Copil fiind…

tumblr_lobq0htnbx1qfl7fxo1_500_large_large

Sursa foto

 

One thought on “Nostalgie

Leave a Reply

