Zâmbet de copil

În metrou se aşază pe scaunul din faţa mea o fetiţă cu tatăl ei. Foarte simpatică, fetiţa îl întreabă pe tată: tati, pot să stau cu capul aşezat pe mâna ta? Imaginea tată-fiică m-a emoţionat foarte tare. Căpşorul ăla mic pe mâna unui om mare m-a făcut să zâmbesc. Stând aşa, cu capul sprijinit de tată, fetiţa zâmbea. Zâmbea minunat. Timp de 3 staţii, copilul ăla a zâmbit. Mi-a zâmbit, ne-a zâmbit.

În jur, oamenii erau prea obosiţi, prea încruntaţi, prea mari pentru a mai zâmbi.  Zâmbetul acelei fetiţe mi-a redefinit ce înseamnă minunea de a exista. Minunea de a exista înseamnă să zâmbeşti oriunde, oricum, indiferent dacă eşti singurul care o face. Nu mai suntem copii, dar mai avem atâtea zâmbete de dăruit.

Uneori simt că anii ne fură zâmbetele.

tumblr_mhgib7alu21rnqekwo1_500_large

Sursa foto

9 thoughts on “Zâmbet de copil

  1. Cat de frumos! …. Cuvintele, poza, totul este superb! Si sa stii ca anii nu ne fura nimic, ci noi ne “auto-furam” zambetele…pentru ca avem o inima si trebuie sa o mangaiem cu vorbe frumoase, cu fapte bune, cu priviri cuminti si calde, cu zambete…
    Inca o data, superb scris! Si emotionant…

    • Multumesc 🙂 Cand am zis ca ”Anii ne fura zambetele” m-am referit mai mult la ideea in care copiii zambesc mai mult si mai sincer. Pe masura ce crestem in varsta, parca nu mai avem zambetele din copilarie…

      • 🙂 da…pentru ca, din pacate, “adultii” considera ca e o rusine sa mai fie copii, macar in suflet… tocmai de aceea nu mai zambesc ca odinioara..

  2. Tind sa’ti dau dreptate…uneori chiar am impresia ca timpul ne rapeste zambetele. Nu sunt eu foarte mare, inca sunt la varsta la care clar ma bucur de viata, adica asta e varsta la care ma pot bucura cel mia bine de viata, dar totusi parca nu e ca in copilarie, cand zambeam din orice prostie

Leave a Reply

