Dacă am învăţa zborul…

Dacă am avea curaj, ne-am vedea aripile. Dacă am avea curaj, ne-am atinge aripile. Dacă am avea curaj, am învăţa zborul. Dacă am avea curaj, am găsi  cheia coliviei care ne ţine aripile legate. Dacă am avea curaj, am zbura atunci când am avea ocazia. Dacă am avea curaj, ne-am lăsa aripile libere.

Dacă am da drumul aripilor din noi…

Dacă am avea curaj, am deschide ochii şi am vedea că uneori avem aripi albe de păsări închise în colivii. Tot ce trebuie să facem e să căutăm chei. Chei pentru a ne lua zborul fără a privi rănile de pe aripile legate cândva.

large

Sursa foto

3 thoughts on “Dacă am învăţa zborul…

Leave a Reply

