Viață

Azi am văzut viața. Am văzut viața în mâinile bătrânei care ținea în brațe florile cu atâta dragoste, deși vroia să le vândă. Azi am văzut viața în ochii bătrânului din metrou, care s-a așezat pe scaunul din fața mea. Azi am văzut viața în bunicul și nepoțelul care se țineau de mână pe stradă. Azi am văzut viața în adolescenții plini de vise care râdeau frumos. Am văzut viața în mâinile strâns îmbrățișate ale îndrăgostiților. Azi am văzut viața în zborul unei păsări. Am văzut viața în ochii câinelui care tremura a frig și teamă. Azi am văzut viața în ochii obosiți ai unui om muncit. Am văzut viața în ochii și îmbrățișarea lui caldă și sinceră. Azi am auzit viața în vocea mamei și am văzut viața în bucuria unui copil care vorbea cu tatăl său și-l întreba lucruri naive. Azi am văzut viața în nasurile mici și roșii ale copiilor îmbrăcați gros. Azi am văzut viața în fata care stătea lângă mine în metrou și asculta muzică bună. Am văzut viața în cărțile de pe noptieră. Am văzut viața în Cerul plin de albastru care ne oferă zilnic minuni. Azi am văzut viața în copacii fără haine și-n funzele tăcute de pe pământ. Azi am văzut viața în ochii plini de lacrimi ai tinerei ce a trecut pe lângă mine la Piața Romană. Am văzut viața în buchetul de flori colorat pe care-l ținea în brațe un tânăr entuziasmat. Azi am văzut viața în femeia de la colțul blocului care hrănea cu zâmbetul pe buze o pisicuță. Am văzut viața în muzica ascultată de dimineață. Azi am văzut viața în oameni, clipe și priviri.

Azi m-am uitat în oglindă și am văzut viață în mine.

Ce frumos a fost, ce frumos îmi este. Ce frumos o să fie…

largeSursa foto

3 thoughts on “Viață

Leave a Reply

