Întrebări fără răspuns?

Mă aflu fix în momentul acela în care nu știu ce să scriu. Aș vrea să spun mult, dar simt că orice cuvânt nu-mi poate descrie emoțiile. Emoții? Mai avem emoții, mai suntem umani? Mă întreb zilnic și nu găsesc nici un răspuns. Atunci când nu găsești răspunsuri, te rogi să ți le ofere altcineva. Ce faci când nu ți le oferă nimeni?

Cred că uităm să mai fim umani, uităm că avem suflete, inimă și emoții. Uităm de eul ăla moral și îl hrănim pe ăsta fizic, material, care oricum se va pierde. Eu încă mai simt că sunt umană. Poate ”prea” umană. Încă mai cred, sper, încă mai iubesc frumos și pur. Și doare să văd că uităm să privim suflete, ci vedem doar trupuri ambalate în realități. Realități uneori dure sau nedrepte. Realități.

Să fie lumea asta atât de nebună?

8 thoughts on “Întrebări fără răspuns?

  1. Nu e o lume nebuna, ci o luma ignoranta. O lume fara principii morale…
    …… Si totusi, pentru Rosia Montana au iesit zeci de mii. Pentru niste suflete nevinovate de ce ies cateva sute-maxim mii?…

  2. Eu cred că încă suntem umani, dar am învăţat să ne punem o grămadă de măşti pentru a ne proteja sufletul; nu mai avem curajul să transmitem emoţii celorlalţi de teama de a nu fi diferiţi şi deci de a nu fi acceptaţi.

  3. Faptele si actiunile noastre toate au efect de bumerang.Asadar,platim acum ,suflete in singuratate si deznadejde,pentru indiferenta ce am avut-o de ceva ani incoace fata de tot ce ne inconjura.Si nu se va schimba nimic atata vreme cat romanul merge pe aceleasi principii:”sa moara capra vecinului”.Priviti bunastarea si prosperitatea celor care sunt uniti.Sunt sigura ca stiti la cine ma refer.

Leave a Reply

