Feedback, please!

Am nevoie de păreri legate de ceea ce scriu. De ce îmi citiți cuvintele, de ce alegeți să vă întoarceți și a doua oară? Nu o să vă cer detalii legate de subiecte pe care le-aș putea aborda, sau nu o să fac alte sondaje. Vreau doar să știu o părere: bună, rea, pertinentă, sau nu. Chiar contează feedbackul oamenilor care îmi citesc blogul (asta așa, pentru sufletul meu) 🙂 Aștept cu mare drag și entuziasm câteva rânduri scrise, fie aici, pe email (îl găsiți la contact), fie printr-un mesaj lăsat pe pagina de facebook a blogului. Vă mulțumesc! 🙂

10 thoughts on “Feedback, please!

    • Multumesc din suflet, draga Loredana pentru feedback 🙂 apreciez enorm faptul ca te intorci mereu, mereu 🙂 Ma bucur cand vad ca reusesc prin cuvinte…sa ofer putin optimism oamenilor care chiar daca nu imi sunt aproape, totusi imi simt mesajul.

      • Oh, ma-ntorc iar si iar, mai ales articolele recente despre toamna ma fac sa indragesc din ce in ce mai mult blogul tau. 🙂
        Mult succes in tot ceea ce faci si ne revedem pe aici. O seara linistita! 🙂

      • Ah, sincer, chiar ma gandeam ca devin obositoare pentru cei care ma citesc…ador toamna si am foarte multe idei si simt atat de mult…Toamna ma inspira foarte mult 🙂 Multumesc mult! Seara frumoasa 🙂

  1. Pingback: De ce mă citiți? | Ortus et occasus

Leave a Reply

