Cerul spune poveşti

Cerul spune povești. Le cântă, le desenează și le da viață, doar prin nori. Norii dau viaţă anotimpurilor, iar timpul se joacă în albul lor pur. Norii miros a zahărul copilăriei mele şi au sunet de colind de iarnă. În visul meu, ei îmi cântă şi vorbesc prin cuvinte neinventate încă. Am emoţii şi simt că-s vie, că sunt parte din albastrul şi albul Cerului. Tăcerea e muzica Cerului, iar păsările îmi gâdilă obrazul cu aripile lor. Aproape au atins Cerul. În visul meu, norii îmi încălzesc ochii şi mâinile, iar tălpile îmi sunt învelite în alb. Adorm cu norii lângă mine, mă trezesc în căldura lor şi învăţ să visez de mână cu ei. Descopăr că Cerul e viu şi infinit. Simt că Cerul e viu şi infinit. Văd mâini-minuni şi simt iubire, mai mult ca niciodată. Cerul mă îmbrăţişează şi mă adoarme. Ca un copil, încep să adorm.

Cerul spune poveşti. Adorm. Cerul îmi atinge pleoapele. Închid ochii şi deschid sufletul. Se aude Cerul.

63039_526101017452995_899723972_n_large

Sursa foto

5 thoughts on “Cerul spune poveşti

Leave a Reply

