21 de cuvinte

”Și dacă am fi forțați să folosim doar 21 de cuvinte pentru tot restul vieții…Sigur, e o fantezie și probabil că nu e posibilă…Dar hai să ne jucăm puțin… Care sunt cele 21 de cuvinte ale tale? Arată-te într-un alt mod. Haideți să înființăm comunitatea celor care vorbesc mai puțin și simt mai mult. Ficțiunea celor 21 de cuvinte. Nu trebuie decât să trimiți cele 21 de cuvinte care te reprezintă. Și să duci mai departe acest joc. Te-ai gândit că în toată lumea asta s-ar putea să existe o persoană care alege aceleași cuvinte ca tine?” (fragment din cartea ”Exerciții de echilibru”-Tudor Chirilă. Recomand.)

Eu…în proporție de 95%.

Cer, suflet, ciocolată, iubire, familie, dor, zâmbet, pasăre, toamnă, copil, îmbrățișare, clătite, cărți, vise, muzică, liniște, apus, pisică, albastru, Decembrie, fotografie.

7 thoughts on “21 de cuvinte

  1. E faina ideea. Probabil ca atunci chiar ne-au uni cuvintele. Simt nevoia sa comunic si eu 21 de cuvinte aici la tine 🙂 copil, iubire, zambet, mare, rasarit, mama, tata, ochi, culori, nemurire, vis, creatie, cald, a fi, pisica, maini, suflet, roman, iarba, cires, astazi.
    Unele corespund. Nu am tras cu ochiul la tine, cred ca sunt lucrurile care ne aduna, ne fac oameni calzi. Sa ai o zi frumoasa! Experimentul tau mi-a adus zambetul azi. Iti multumesc!

    • Ce dragut 🙂 Ma bucur ca ti-a placut experimentul, care nu este al meu, cum ai zis, ci ii apartine lui Tudor Chirila 🙂 Ma bucur tare mult ca ai facut exercitiul acesta si ai reusit sa zambesti 🙂 Multumesc si eu, te mai astept cu drag! Seara frumoasa!

Leave a Reply

