Gând de toamnă

Purtăm în noi anotimpuri. Iubesc toamna, pentru că acum, mai mult ca niciodată realizez că vine o clipă când fiecare om trebuie să moară câte puţin. Trebuie să învăţăm să fim toamne, pentru a ajunge să atingem primăverile. Trebuie să visăm verile, pentru a putea trăi realitatea în braţele iernii. Trebuie să ştim să apunem frumos şi să răsărim în acelaşi timp cu Cerul.

Iubesc toamna, pentru că îmi dă ocazia să-mi ascult cu adevărat gândurile. Mă lasă să plâng, să visez, să regret, să cred, să sper, să uit. Iubesc toamna, pentru că îmi vindecă sufletul de răni şi de timp. Iubesc toamna, pentru că e singurul anotimp în care poţi auzi glasul frunzelor. Iubesc toamna, pentru că nu tace, pentru că îşi strigă gândurile prin frunze, prin vânt, prin culoare.

Iubesc toamna, pentru că mă lasă să îmbrăţişez minunile vieţii. Iubesc toamna, pentru că mă apropie mai mult de braţele Cerului albastru. Iubesc toamna, pentru că de abia atunci ploaia are miros, iubesc toamna pentru că soarele îmbrăţişează ploaia.

Iubesc toamna, pentru că îmi dă şansa de a strânge în palme lacrimile Cerului. Iubesc toamna, pentru că mă simt toamnă.

Respir toamnă, simt toamnă, gândesc toamnă.large

Sursa foto

4 thoughts on “Gând de toamnă

Leave a Reply

