Dor de Septembrie

Mă simt toamnă și vreau să respir toamnă. Mă regăsesc printre nori, vânt, ploaie și soare timid. Mi-e dor de diminețile răcoroase care îmi mângâie fereastra. Mi-e dor de frunzele care dorm pe jos și de apusurile reci îmbrăcate în nori gri.

Mi-e dor să fie toamnă în Cer. Mi-e dor de Cerul îmbrăcat în toamnă.

Mi-e dor ca norii să-mi plângă pe chip picături de toamnă, iar vântul cald să mi le șteargă. Mi-e dor de mirosul unei seri de Septembrie și de amiaza unei duminici tăcute.

Mi-e dor. E încă vară. E August, dar mi-e dor de Septembrie.

2 thoughts on “Dor de Septembrie

Leave a Reply

