Sunt

Rănesc, tac, plâng, râd. Respir, citesc, ascult, vorbesc. Gândesc, simt, iubesc și regret. Plec și vin, fug și stau. Roșesc, dansez, visez și uit. Scriu, șterg, simplific și apoi complic. Greșesc, cer iertări, renunț. O iau de la capăt, muncesc, lenevesc și cred. Uneori tind să nu mai cred.

Iubesc mult și frumos. Îmbrățișez, sărut și mă tem. Aștept, sufăr și-s tristă. Vreau. Mulțumesc, deranjez, dorm. Abandonez, accept și mă agit. Sunt fericită. Mă joc, îmi pasă, mă supăr. Aplaud, alint, aleg. Apun și răsar. Avansez, chem și resping. Cobor și urc. Sfătuiesc, uit și sufăr. Evoluez, exagerez și ezit. Mă gâdil, țip. Doresc, am, vreau. Fotografiez și văd dincolo de culori. Pierd și câștig. Dezamăgesc, suprind. Sunt un om bun. Cred în minuni și în viață. Glumesc, mângâi, ofer. Presupun, promit. Călătoresc și stagnez. Primesc, dăruiesc. Am aripi, iar în vise reușesc să zbor.Pot. Plec, dar nu părăsesc. Nu pot. Stresez, irit, suspin. Tresar, încerc. Cânt și încânt. Am răbdare, mă izolez. Șterg și adaug. Învăț, uit.

Trăim, iar apoi vom muri.

Exist. Sunt aici și acolo. Cer și Pământ.

Viața e un verb? Respirăm trăiri și acțiuni. Suntem.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

[O poză mai veche, de pe celălalt blog. ]

2 thoughts on “Sunt

Leave a Reply

