Anunț important :)

Cu mare drag și entuziasm, până acum am fost ”voluntar de profesie”, de acum încolo îmi tot caut un job simpatic. Pasionată de oameni, copii, cărți și orice mă face să zâmbesc, îmi doresc să fac parte dintr-o echipă frumoasă, care să mă ajute să învăț multe lucruri faine. Cu studii în domeniul Asistenței Sociale, în prezent anul II la un Master de Consiliere în Asistență Socială, cu experiențe în domeniul voluntariatului și cu mult entuziasm, îmi doresc să încep noi etape, alături de o echipă unită 🙂

Vă mulțumesc dacă dați vestea mai departe. Sunt sigură că un share poate conta. 🙂

Contact: stefi.barbu@yahoo.com

2 thoughts on “Anunț important :)

Leave a Reply

