Aripile fericirii

Unii oameni au tendinţa de a-ţi tăia aripile dinainte de a învăţa să zbori. Unii îţi vor tăia aripile imediat cum vei reuși să îți iei zborul, iar alţii  vor încerca să te convingă că zborul nu se poate învăţa. E dureros să vezi cum încearcă să-ţi taie bucăţi de fericire din aripi. Sunt oameni care au încercat să mă convingă că nu găseşti aşa uşor îngeri care să te înveţe zborul. Am continuat să cred.

Astăzi…zâmbesc pentru că îmi simt propriile aripi şi pentru că am găsit îngerul care a putut să-mi mângâie aripile, iar apoi să le facă să danseze a fericire.

Când aripi de îngeri se întâlnesc, se naşte fericirea.

Îngerii învaţă zborul împreună.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Aripile fericirii

  1. Cat de frumoooos! ❤ Sunt cel mai fericit, scumpa mea! Iti multumesc ca zbori alaturi de mine! Iti multumesc pentru tot tot tot! Ca ma emotionezi si ma iubesti atat de frumos! Te iubeeeeeeeesc! ❤

Leave a Reply

