Parfum de tei, parfum de iubire

Teii Cișmigiului vindecă aleile pustii și sufletele reci. Teii Cișmigiului adăpostesc iubiri, săruturi și cuvinte…adăpostesc timp, declarații și despărțiri. Teii aud visele, văd îndrăgostiții și vorbesc cu timpul…Aș lăsa teii Cișmigiului să îmi parfumeze pielea, să îmi asculte visele din brațele iubirii lui, iar florile să îmi atingă părul.

Iubesc teii. Îi iubesc pentru că înfloresc parfum, pentru că adăpostesc atâtea povești imprimate în amintirea unei băncuțe…îi iubesc pentru că aseară mi- au ascultat visele și mi-au mângâiat privirea.

Sub teiul îmbrăcat în parfum, liniștea din brațele lui mi-a fost parfum de iubire…

4 thoughts on “Parfum de tei, parfum de iubire

Leave a Reply

