În braţele Cişmigiului

Aş adormi în braţele Cişmigiului. Aş lăsa primăvara să-mi împletească florile în păr şi luna să îmi gâdile ochii. Iarba mi-ar înveli tălpile reci, iar norii mi-ar veghea somnul. Aş adormi ascultând sunetul oraşului şi aş visa tăcerea aleilor verzi. Aş citi două pagini de tăcere din cărţile naturii şi aş număra stelele, micii ochi ai Cerului. Liniştea mi-ar aminti că sunt vie, iar întunericul nopţii că am emoţii. Aş mirosi verdele copacilor şi aş înţelege negrul pământului.

Dimineaţa…aş avea tot Cişmigiul în braţe. Cu frumuseţe, zgomot, verde, oameni, copii şi bătrâni, alei, tăceri şi anotimpuri.

Zâmbesc…visele mele chiar adorm în braţele Cişmigiului. Iubesc şi visez.

Poză de azi…din Cişmigiu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 thoughts on “În braţele Cişmigiului

  1. Pingback: Săptămâna cu numărul 3. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări

Leave a Reply

