Cuvinte și fotografii

Pentru că uneori îmi pierd cuvintele, scriu. Pentru a-mi face ordine în suflet, scriu. Pentru a mă cunoaște și pentru a-mi liniști gândurile, scriu. Cuvintele mi le aleg cu grijă, pentru a nu greși față de mine, față de tine, cel ce mă citești, față de viață. Cuvintele îmi sunt răspunsurile la emoțiile, gândurile și clipele pe care le trăiesc. Uitându-mă în trecut și privindu-mi prezentul, realizez două lucruri. Cuvintele scrise aici m-au ajutat să cresc, iar fotografia m-a ajutat să simt. Dincolo de cuvinte, blogul de fotografie îmi este o pasiune extrem de dragă. Fotografia reprezintă pentru mine acel moment când vorbesc cu natura, cu realitatea și cu emoția, dar mai ales momentul în care învăț să vorbesc cu mine. Fotografia e dincolo de detaliu, frumusețe de viață.

Viața ne este o fotografie încărcată de emoții, cuvinte și oameni.

3 thoughts on “Cuvinte și fotografii

Leave a Reply

