O vară și o iarnă

Îmi privesc ochii în oglindă și am curajul să tac. Văd cum fericirea strălucește așa cum niciodată nu a mai strălucit. Îmi văd și lacrimile, dar am puterea să le accept, așa cum Cerul acceptă soarele și ploaia, așa cum timpul acceptă  trecutul, prezentul dar și viitorul. Am crescut. Îmi privesc mâinile, îmi ating chipul. Sunt un copil al cărui suflet încă mai plânge cu ușurință, un copil al cărui suflet  încă mai are nevoie de oamenii dragi aproape. Sunt fericită. Chiar sunt, doar că oricât de multă puterea ai avea să mergi pe un drum, ai nevoie de pauze, ai nevoie să te oprești, să plângi, să țipi, să dormi, să respiri, să îți zâmbești. Să mulțumești.

Sunt un om fragil. O floare care se lasă mângâiată de vântul rece, o aripă de pasăre albă care adoarme în brațele norilor. Zâmbesc și plâng cu ușurință de parcă în mine ar respira două anotimpuri…o vară și o iarnă. Anotimpurile se simt.

julie3_large

poza de aici

3 thoughts on “O vară și o iarnă

  1. Of, copilu … sunt acolo langa tine, chiar de nu ma vezi si voi fi intotdeauna. Sper sa fie bine. O sa fie cu siguranta bine intr-o buna zi si vei zambi! Meriti sa fii fericita! Te iubesc! Capul sus! :*

Leave a Reply

