Autoportret

Sunt omul care priveşte ochii şi mâinile celorlalţi, căutându-le poveştile. Ştiu să mulţumesc, iubesc oamenii care mă fac să râd, dar care nu fug de lângă mine când plâng. Sunt omul care întoarce capul de fiecare dată după copii şi după zâmbetele lor zgomotoase, omul care ştie să lase capul jos când greşeşte, uneori încă timidă. Vorbesc mult, dar ştiu să tac. Iubesc îmbrăţişările, sunt răsfăţată şi îmi place să răsfăţ oamenii. De cele mai multe ori prin cuvinte.

Uneori mă împiedic de oameni şi mă încăpăţânez să caut sufletele lor. Mă pierd în detalii, în cuvinte şi lacrimi. Uneori plâng mult, dar de cele mai multe ori râd. Râd de mine, râd în faţa cuvintelor,  în faţa iubirii sau a fericirii. Râd ca un copil la soare şi îmi place să privesc Cerul. Mult. Îmi place să văd dincolo de Cer, să îmi pun întrebări din categoria ”de ce-urilor” puerile. Aş atinge aripile păsărilor albe, pentru că simt că asta înseamnă liniştea. Visez mult. Uneori cu ochii deschişi, dar de cele mai multe ori cu ei închişi. Visez viitorul, trăiesc prezentul şi uneori îmi plâng trecutul. Greşesc,  nu pot să nu îmi cer iertare faţă de un om, nu urăsc, dar mă supăr tare… la fel de repede îmi trece. Sunt aşa de când mă ştiu. Puerilă, naivă, copilă dar cu gândurile unui om matur, îndrăgostită de vise, de albastru şi de speranţă.

Mă recunoşti uşor…eu sunt omul din Cişmigiu care priveşte Cerul şi care ar ţine o zi întreagă o carte pe genunchi. Sunt omul visător cu nasul lipit de geamul trenului, care priveşte oamenii şi detaliile din gări. Eu sunt omul mic din mulţimea mare, sunt omul naiv care zâmbeşte aparent fără motiv. Eu sunt omul care zâmbeşte soarelui şi se opreşte să privească dansul păsărilor.

Sunt simplă, doar pentru cei care înţeleg şi care iubesc simplitatea. Poate sunt complicată doar pentru cei care nu au timp să înţeleagă şi să iubească  simplitatea. Sunt om, sunt eu şi asta e tot ce contează.

P1380084

3 thoughts on “Autoportret

  1. “Visez viitorul, trăiesc prezentul şi uneori îmi plâng trecutul” …ce frumos ai scris aici ! ❤
    "Sunt om, sunt eu şi asta e tot ce contează."…Exact! Felicitari, iubire, pentru postare! Te iubesc!

Leave a Reply

