Îmi eşti dragoste

”Dragostea este doar un cuvânt, până ce vine cineva ca să-i dea înțeles.” Paulo Coelho

Dragostea nu îmi mai este doar un cuvânt. Îmi este emoţie, trecut, prezent şi viitor. Îmi este el. Îmi este îmbrăţişarea lui caldă, zâmbetul de copil şi ”te iubesc-ul” rostit atunci când am cea mai mare nevoie să-l aud. Înţelesul dragostei îmi e azi explicat în ochii lui plini de simplitate, în modul în care îmi mângâie  obrazul cu palmele sale calde ce miros a primăvară verde. Dragostea lui nu îmi este nici cuvânt, nici literă. Dragostea lui îmi este clipa în care mă ţine de mână, clipa în care mă strânge în braţe, clipa în care mă ascultă, mă iartă şi îmi spune că va fi totul bine. Dragostea lui îmi e sărutul, atingerea, timpul petrecut împreună, răbdarea şi respectul. Dragostea lui îmi e în amintirile oferite cadou, în momente şi emoţii.

Dragostea lui mi-a fost şi îmi este. Îmi va fi. Îmi este dragoste în secunde, minute şi ore. În zile, viaţă şi timp. Ne suntem unul altuia dragoste. Ne suntem dincolo de cuvinte, înţelesuri. Suflete înţelese.

2 thoughts on “Îmi eşti dragoste

Leave a Reply

