Propriul roman de dragoste

Iubirea nu e așa cum o visezi. E mai mult de atât. Iubirea e un om care te învață cum să începi să scrii noi capitole. E un om care te lasă să ștergi și să scrii ce vrei în propria viață. Iubirea poate fi un roman neînceput, dar care îţi dă timp să-l creezi. Aşa cum vrei, aşa cum simţi. Iubirea e un timp care nu există şi o lecţie de învăţat. Iubirea îţi e iubire o dată în viaţă. Restul sunt poveşti cu oameni. Iubirea  e dincolo de zâmbetul şi chipul lui, spre sufletul său îmbrăcat în alb. Iubirea îţi e început de capitole…

De 8 luni am învăţat să-mi scriu propriul roman de dragoste, alături de el. Scriu, şterg…zâmbesc sau plâng, el îmi este aproape până la finalul cărţii, pentru că ştiu că doar el va avea timp să-mi citească toate literele scrise cu sufletul. Doar el. Iar la finalul vieţii, vom adormi citindu-ne propriul roman de dragoste.

Te iubesc!

161020123613

12 thoughts on “Propriul roman de dragoste

  1. “Iubirea îţi e iubire o dată în viaţă. Restul sunt poveşti cu oameni. ” – Ce frumooos!

    Superb, copil! Multumesc din suflet, pentru absolut tot!! E minunat! La multi aaaaaaaaaaaani! Te iubesc enorm enorm enorm, bursucico:* Ma faci cel mai fericit “specimen” de pe fata pamantului ❤ Te ador!!!

  2. Pingback: Iubirea dupa care alergam | Strict personal

  3. Pana la urma, mi-am dat seama ca imi place atat de mult incat am postat-o si intr-un articol de al meu, am precizat sursa si sper sa nu te superi. O zi frumoasa iti doresc ! 🙂

Leave a Reply

