Mulţumesc!

Mă iubeşte atunci când tac, când vorbesc, când râd, când plâng. Mă iubeşte atunci când sunt, dar şi când încep să nu mai fiu. Mă iubeşte când sunt copilă şi când sunt adultă. Mă iubeşte când închid ochii, mă iubeşte când îmi mângâie mâna şi îmi sărută părul. Mă iubeşte când deschid ochii şi îl privesc. Mă iubeşte când îmi plâng ochii şi îmi ţipă sufletul. Mă iubeşte când îmi aleargă zâmbetele prin ochi şi îmi dansează sufletul de fericire. Mă iubeşte când îi sar în braţe şi când îmi sărută fruntea. Mă iubeşte prin sărutul lui.

Mă iubeşte asa. Cum sunt, oriunde sunt, orice simt, orice aş spune. Mă iubeşte fiindcă îi sunt iubire, fiindcă ne suntem unul altuia perfecţiune.

Îţi mulţumesc!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

4 thoughts on “Mulţumesc!

  1. Wow! Asa de frumoooos ai scris! Si eu iti multumesc, scumpa mea! Pentru tot! Imi esti iubire si perfectiune. Ne suntem perfectiune! Ne suntem iubire! Suntem atat de frumosi impreuna, scumpa mea! Te iubesc si te voi iubi intotdeauna, pentru sufletul tau minunat! Sufletul meu va zbura intotdeauna alaturi de sufletul tau, catre cei mai pufosi nori. Te iubesc, copil frumos! Iti multumesc! ❤

  2. Pingback: Ceva cu Liebster Award :)) | Minte mare într-un corp mic

Leave a Reply

