Îmi eşti iubire

Îmi eşti iubire…dimineaţa când îţi aud vocea, noaptea când îmi rosteşti cele mai calde cuvinte, ca şi cum mâine nu ar mai exista. Îmi eşti iubire prin cuvintele tale, prin săruturi, tăceri şi priviri.

Îmi eşti iubire naivă, colorată, frumoasă, specială…reală. Îmi eşti iubire, dar înainte de toate, îmi eşti prietenie. Îmi eşti iubire pictată în respect, înţelegere şi mângâieri. Îmi eşti iubire prin cuvinte, momente, emoţii. Îmi eşti iubire prin gesturi, atingeri de mâini şi priviri. Îmi eşti iubire de 7 luni.

Dincolo de timp…simt că îmi eşti  iubire de-o viaţă. Mulţumesc, te iubesc!

110220135755

5 thoughts on “Îmi eşti iubire

  1. Doamne, iubita mea! In ce hal m-ai emotionat … ultimul paragraf m-a atins cel mai tare, caci intr-adevar, parca ne iubim de o viata. M-ai schimbat! M-ai facut din nou sa zambesc si sa cred. M-ai facut sa merg mai departe, sa am incredere in mine si sa sper ca maine va fi intotdeauna mai frumos. Te iubesc, copil drag! Iti multumesc pentru fiecare clipa pe care mi-o oferi, pentru fiecare sarut, fiecare privire, fiecare soapte, fiecare imbratisare. Pentru tot! Te iubesc enorm! Bursucica mea frumoasa si pufoasa, nu mai am cuvinte! La multi aaaaaaaaani! ❤

Leave a Reply

