Primăvara din viaţa mea

Cred în iubire, cred în minunea de a călca pe pământ şi de a privi Cerul mereu albastru, mereu acolo Sus. Cred în speranţă, în ziua de azi, în toţi oamenii pe care îi întâlnesc, în toate secundele pe care le respir. Am învăţat să mulţumesc pentru viaţă, pentru existenţa oamenilor dragi, iar mai apoi pentru existenţa mea. Cred că nu aş fi omul care sunt azi, dacă oamenii care sunt în viaţa mea nu ar fi fost alături de mine, să mă crească atât de frumos, cu atâta răbdare şi iubire.

Cred în iubire, în ochii lui, în îmbrăţişarea sa caldă. Cred în cuvintele lui pictate în iubire, cred în el şi în noi. Cred în primăvara caldă din palmele lui. Cred în primăvara din viaţa mea.

Azi, el mi-a adus primăvara în palme, prin puritatea celor mai frumoşi ghiocei. Sunt fericită că îl am, că ne avem, că ne suntem. Te iubesc!

”…dar viaţa…viaţa te-a adus exact unde mă aflam eu. Ai venit ca să mă întâlneşti, nu-i aşa?” Aleph-Paulo Coelho

P1370390

3 thoughts on “Primăvara din viaţa mea

Leave a Reply

