În timp

În timp…am învăţat să te iubesc. Ţi-am învăţat paşii, cuvintele, emoţiile şi gândurile. Ţi-am învăţat atingerile, sărutul şi îmbrăţişările. Ţi-am învăţat modul de a mă ţine de mână, modul de a-mi săruta fruntea şi de a mă răsfăţa. Timpul m-a învăţat să iubesc. Iubind…am învăţat să iubesc timpul petrecut cu tine.

Timpul şi iubirea sunt două anotimpuri care renasc sub ochii sufletelor noastre. Fără iarnă nu aş putea să ”îngheţ” timpul petrecut cu tine, iar fără vară…nu aş putea simţi căldura sufletului tău. Te iubesc!

408394_545598918783574_676660133_n

3 thoughts on “În timp

  1. Ah! Deci ai scris … de nedescris! Minunat! Iti multumesc ca existi si ca ma faci sa exist, ca esti perfecta pentru sufletul meu, ca ma faci sa dansez inauntrul meu zi de zi, ca imi dai sperante pentru viitor, pentru ca ma iubesti asa cum sunt, pentru ca, pentru ca, pentru ca. Nici nu mai am cuvinte. Te iubesc cel mai mult, cel mai cel mai cel mai mult! ❤ Iti multumesc din suflet! Copilul meu minunat! ❤

Leave a Reply

