Recunoştinţă

”Te iubesc fără să ştiu cum, sau când, sau unde. Te iubesc  pur şi simplu, fără să analizez prea mult şi fără mândrie; prin urmare, te iubesc pentru că altfel nu pot.” Pablo Neruda

Îţi mulţumesc pentru felul cum mă iubeşti, pentru că mă iubeşti oricând, pentru că îmi arăţi dragostea oriunde. Îţi mulţumesc pentru că mă iubeşti pur şi simplu, fără să îmi ignori defectele. Îţi mulţumesc pentru că mă iubeşti. Iar iubirea cuprinde totul: încrederea, sprijinul, comunicarea, greul, binele, frumosul, zâmbetul, lacrimile…timpul. Îţi mulţumesc pentru că mă iubeşti.

Te iubesc! Mult!

284921_534375383239261_1901811258_n

3 thoughts on “Recunoştinţă

  1. Nici n-as putea sa nu te iubesc! Esti cel mai frumos copil, un ingeras minunat! M-am indragostit de tine din prima clipa cand ti-am vazut ochii si zambetul si mi-am promis mie insumi sa nu iti dau drumul niciodata! Dupa care ti-am promis si tie! Te iubesc si iti multumesc pentru ca alaturi de tine am gasit luminita de la capatul tunelului si traiesc cel mai frumos vis, pe cel mai inalt nor pufos! Te iubesc, scumpa mea! :*

Leave a Reply

