Spre 2013

2012 a fost începutul care avea să îmi schimbe viața. O primă zi a anului perfectă, plină de zâmbete, în care mi-am lipit visele de suflet și nu doar am crezut, ci am simțit că anul 2012 va fi un an plin de vise și momente speciale. Speranța că voi găsi ceea ce caut, sau pe cine caut, m-au făcut să cred în mine și în ceilalți. A fost poate cel mai frumos an…de până acum. Un an greu și frumos, în care am trecut cu bine peste ”marele hop” al licenței, înscrisă la singurul master dorit și cu niște amintiri speciale de studentă absolventă. Momente frumoase alături de familie, de echipa minunată Salvați Copiii România,  zâmbete și cărți citite pe fugă în metroul care mă conducea spre o nouă zi. Plimbări și vise sub Cerul primăverii, dorințe și începuturi perfecte sub chipul verii, mulțumirea și liniștea din care m-a hrănit toamna, gândurile iernii îmbrăcate în alb și tăcere.

Anul 2012 a fost anul meu, pentru că într-un iulie colorat ne-am găsit în sfârșit mâinile și sufletele. Am crezut că în anul 2012 îl voi găsi pe ”the one”, l-am găsit şi azi trăiesc o poveste perfectă de aproape 6 luni și simt că acesta e doar începutul…senzația că îl cunosc de o viață mă face să cred tot mai mult că sunt atât de norocoasă că l-am găsit, că ne-am găsit, că suntem. Ce să mai vreau de la 2013? Sincer…sănătate pentru familia mea, pentru mine și oamenii dragi, un job-(în specializarea mea da, asta e cea mai mare dorință pentru 2013 și chiar știu că îl voi găsi). Sunt atât de multe dorințe care îmi dansează prin suflet și minte, dorințe personale, foarte personale…dorințe pentru oamenii cu adevărat dragi, pentru mine, pentru noi.

În rest…2013: familie, cărți, zâmbete, iubireeeee, voluntariat, job, poze, multe pozeeee, amintiri de înrămat, blog, sănătate, ciocolată cu alune, primăvară, Paler, concerte…viaţă.

377851_486226098087516_519254946_n_large

Poza de aici

5 thoughts on “Spre 2013

  1. A fost aproape o jumatate de an perfecta pentru mine>:D< datorita tie! datorita noua ❤ Iti urez sa ai un an nou minunat, sa fii sanatoasa si sa ti se indeplineasca toate dorintele:* Te iubesc si iti multumesc pentru fiecare clipa de iubire pe care mi-o oferi! ❤

Leave a Reply

