Respirând iubire

Te respir cu grijă să nu te pierd. Te ating cu raze de dragoste, te privesc cu sufletul plin de liniște şi te ascult printre vise, aşa cum o stea ascultă colţul de Lună. Îmi esti iubire și prietenie, primăvară și iarnă, trecut și prezent. Îmi ești viitor. Ne suntem dragoste și liniște. Mă respiri cu atâta grijă, aşa cum fluturii respiră primăvara din florile pământului. Mă înveţi să iubesc, aşa cum Cerul învaţă păsările să danseze printre razele soarelui. Învăţăm împreună că ochii nu doar se privesc, ci se ascultă. Ne învăţăm buzele să danseze iubirea şi mâinile să o mângâie. Îmi eşti şi îţi sunt de 5 luni. Ne suntem.

Îţi mulţumesc! La mulţi ani! Te iubesc mult! 🙂

382105_504298102933858_1179609320_n

3 thoughts on “Respirând iubire

  1. Doamne, deci…toate postarile tale ma emotioneaza, insa asta m-a emotionat pana peste cap ❤ Iti multumesc din suflet, draga mea! Te iubesc si iti multumesc pentru tot! Te iubesc de cinci luni<3

Leave a Reply

