Alb tăcut

Iarna albul tace…iar peisajele vorbesc liniște.

P1350276

P1350378

7 thoughts on “Alb tăcut

  1. O rugăminte mare, mare… Prins cu altele, eu, Dan, am amânat să pun ordine în blogroll şi deci, atunci când am făcut nominalizările pentru Blog of the Year 2012, nu te-am trecut pe listă. 😦 Nu e vreun premiu de câştigat ( în ciuda titlului care te-ar putea duce cu gândul la asta) ci e un simplu “exerciţiu” prin care le spui celor ce îţi sunt dragi că … îţi sunt dragi. 😛 Rugămintea ar fi să ne ierţi pentru asta, asigurându-te că faci parte din cercul celor ce ne sunt deosebit de dragi !

    • Ce simpatici sunteti! Este in regula 🙂 Pentru mine, vizitele voastre dese sunt mult mai importante decat orice nominalizare. Stiu ca nu este vreun premiu de castigat 😉 oricum si voi imi sunteti foarte dragi! Seara calduroasa si plina de zambete! 🙂

      • Şi be) nu mă pot abţine să nu ţi-l pârăsc pe domnul care comentează mai jos. Când am realizat omisiunea, l-am rugat să împartă steluţa dată lui cu tine. Ştiiiii ce-a răspuuuuuuns ??? … A răspuns : “Cum ?”
        Auzi, tu, … “Cum ?” … 😦 Spune-i că am zis noi, să te sărute !!!

Leave a Reply

