Timp respirat în doi

Pistruii mici ca niște stele, îți dorm pe chipul îmbrăcat în liniște. Gropițele care te ajută de fiecare dată să mă faci să zâmbesc, îți pictează în tăcere obrazul cald, ce miroase a iubire. Ochii tăi parcă tremură a căprui îndrăgostit. Palmele îți dansează și se agață de ale mele, învățându-le valsul fericirii. Sunt buzele tale care le desenează pe ale mele, dându-le viață și învățându-le să rostească iubirea în cuvinte. E vocea ta care îmi scrie pagini de simplitate în viață, e zâmbetul sincer de copil fericit, ce-mi respiră în brațe. E un el…visat, perfect pentru sufletul meu. E un timp respirat în doi…ce diferență!

Sunt 4 luni în care timpul și-a transformat secundele în zâmbete, minutele în clipe petrecute cu el…iar orele în săruturi cu miros de vară și toamnă. De acum încolo, să ningă cu iubire…

La mulți ani iubitu’! Te iubesc mult! 🙂

3 thoughts on “Timp respirat în doi

Leave a Reply

