Zâmbetul toamnei, zâmbetul iubirii

E atât de multă toamnă în mine, o toamnă îmbrăcată în zâmbetul tău şi învelită cu iubirea ce mi-o şopteşti sub copacii coloraţi. Aud toamna cum îmi respiră  în suflet, îi simt atingerea peste căpruiul ochilor mei, peste ochii mereu fericiţi să te vadă alături. Când îţi aud muzica inimii, zâmbesc. Inima mea acceptă să cânte împreună cu a ta. Inimile noastre cântă simfonii, iar sufletele dansează fericite. Zâmbim împreună fericire şi visăm în culorile toamnei calde. Alergăm printre gânduri şi ne regăsim mereu, mai fericiţi şi mai visători decât am fost vreodată. Pare o toamnă simplă, ca oricare alta. Nu e aşa.

Asta e o toamnă a iubirii. Este o toamnă care ne zâmbeşte iubire.

Îi mulţumim, zâmbindu-i fericirea noastră. 🙂

4 thoughts on “Zâmbetul toamnei, zâmbetul iubirii

  1. Iti multumesc din suflet, scumpa mea:* Ai scris superb, iar emotia toamnei si emotia clipelor petrecute alaturi de tine inca se simte! ❤ Si o voi simti intotdeauna! Te iubesc si iti multumesc pentru aceasta toamna minunata si pentru linistea pe care mi-ai adus-o in suflet! Je t'aime, tuturica!<3

Leave a Reply

