Vis

Aş alerga în afara timpului şi orelor. Aş evada din minute şi aş cutreiera secundele de mâine. Aş fugi ţinând de mână toamna. Stând la fereastră, aş privi hainele zilei şi aş alerga. Aş evada îmbrăcând doar gândurile şi emoţiile,  cuvintele nerostite mi-ar parfuma trupul, iar zâmbetul mi-ar îndruma paşii spre linişte. Aş alerga spre o altă lume, spre alte culori şi alte vise. Aş pleca chiar acum, mi-aş arunca în buzunare fericirea, aş închide ochii şi aş păşi dincolo de pereţi, dincolo de ferestre, dincolo de timp. Aş aştepta viitorul de mâine cu braţele pline de căldură, cu ochii pictaţi de toamnă aş privi viaţa din jur, iar frunzele reci mi-ar înveli tălpile care au alergat prin viaţă. Aş plânge şi aş zâmbi de fericire. Alergând ca un copil sălbatic, aş lăsa vântul să îmi atingă chipul, iar norii să îmi mângâie palmele şi să mi le picteze în culori vii.

Văd toamna cum îmi atinge umărul şi o aud cum îmi şopteşte: visează! Zâmbesc, închid ochii şi visez…e aproape seară. Fereastra îmi deschide lacătul unor vise cândva uitate. Acum cheia e la mine. Visez. E bine.

Poza de aici

5 thoughts on “Vis

  1. Pingback: Caietul cu poezii 21 – Voluptoasele tristeţi « Blog-ul lui Adrian

  2. Pingback: Caietul cu poezii 22 – Obsesie « Blog-ul lui Adrian

Leave a Reply

