Vocea toamnei

Timpul cântă toamnă. Vântul dansează, iar frunzele recită poezii Cerului albastru. Zile diferite, oameni diferiţi, alte gânduri. Anotimpuri în culori distincte, suflete tăcute şi secunde zgomotoase. Toate în aceeaşi viaţă, sub acelaşi Cer, în acelaşi anotimp, lângă oameni diferiţi.

Dezamăgită de unii oameni, pierdută printre indiferenţele lor, o să o iau de la capăt. O să trec mai departe, o să încerc să descopăr sufletele potrivite, o să îmi învăţ lecţiile. O să înţeleg că primim ceea ce merităm, o să înţeleg că dincolo de măştile-imagini pe care le avem cu toţii, sufletele sunt cele care merită descoperite şi înţelese.

Vocea toamnei îmi spune că totul va fi bine, că o să primesc ceea ce aştept de mult timp, că o să trezesc în fiecare dimineaţă cu zâmbetul meu toamna de afară, că o să îmi fie aproape oamenii potriviţi, poate puţini, dar o să fie doar cei care contează cu adevărat. O să fie toamna începuturilor frumoase, o să fie o toamnă care îmi va cânta fericire, linişte şi simplitate. Iar el îmi va fi alături  în orice secundă, în orice anotimp pentru a ne trăi iubirea…Îţi mulţumesc pentru tot, îţi mulţumesc că îmi eşti aproape!

Poza de aici

2 thoughts on “Vocea toamnei

Leave a Reply

