Să fie toamnă!

Să fie dimineaţă cu miros de cafea şi ploaie, Cerul să zâmbească dintr-un colţ de soare, frunzele să deschidă ochii pământului rece. Eşarfa albastră să îmi danseze pe gât, tenişii să mângâie obrazul pământului, iar urechile să asculte muzica timpului care trece pe lângă mine. Să privesc toamna în ochii oamenilor de lângă mine, să las cuvintele din cărţi să se odihnească pe o bancă în Cişmigiu, să merg la facultate cu emoţiile în palme şi să îmi las visele să zboare. Părul să îmi fie rece, ochii calzi şi obrazul roşiatic. Să fie o zi de toamnă. Îmi doresc o zi de toamnă rece şi ploioasă. Mi-e dor de haosul tomnatic din Bucureşti, de ploile de seară, mi-e dor să merg de mână cu ploaia, să o văd, să o simt,  să o ascult.

Mi-e dor de începuturi, de emoţiile de toamnă, de ploaie şi de cafeaua cu gust dulce de toamnă. Mi-e dor să privesc cum frunzele ne zâmbesc, tac, iar apoi închid ochii până apare primăvară.

O să fie o toamnă în doi. O toamnă  frumoasă, în care ne vom lipi frunţile şi inimile într-un singur dans, ca două frunze care nu-şi dau drumul la mâini şi suflete. Două frunze care rămân împreună, indiferent de forţa toamnei, indiferent de ploi sau de oamenii călători.

Poza de aici

3 thoughts on “Să fie toamnă!

  1. “O să fie o toamnă în doi. O toamnă frumoasă, în care ne vom lipi frunţile şi inimile într-un singur dans, ca două frunze care nu-şi dau drumul la mâini şi suflete. Două frunze care rămân împreună, indiferent de forţa toamnei, indiferent de ploi sau de oamenii călători.” – superb, iubita! Ca de altfel, tot articolul si tot ce scrii tu! Superb! Te iubesc! ❤

Leave a Reply

